Pagina's

zondag 21 mei 2017

Kerst in de lente...

Hallo allemaal,

De bomen en bloemen zijn volop in bloei.
De vogeltjes fluiten vrolijke deuntjes al van vroeg in de ochtend.
Jonge dieren zetten hun eerste pasjes buiten.
Een heerlijk seizoen is de lente als je het aan mij vraagt.
Maar waar ben ik al mee bezig?
Helemaal niet met het maken van kaarten die passen bij de lente of zomer.
In tegendeel.
Ik heb pas mijn eerste echte kerstkaart van dit jaar gemaakt.
Mijn ouders verklaarde me al voor zot toen ze dit zagen.
En toch, ik kon het gewoon niet laten want joy heeft deze maand prachtige kerstmaterialen uitgebracht.


Als basis ben ik aan de slag gegaan met het prachtige Christmas Eve papier.  (6011/0520)
Wat is dat een mooie set papier.
Ik was er meteen verlieft op.
Daarboven op ben ik gaan spelen met ribbelkarton en de prachtige vogel met roos (6002/0765)
Deze vogel wilde ik absoluut als blikvanger van mijn kaart gebruiken.
Daarom heb ik deze eerst uitgestand met mijn trouvaille en nadien heb ik de mal zelf overtrokken op wit papier en zo uitgesneden zodat ik de uit gestanste vogel op het witte papier kon kleven.
Zo komt de mal nog mooier tot zijn recht op mijn kaart.
Nog wat details hier en daar en mijn eerste kerstkaart van dit jaar is een feit.

Fijn dat jullie weer zijn komen lezen!

gebruikte materialen:
6002/0765 vogel met roos
6002/0912 rand volant
6002/2056 Christmas trees
6011/0382 Christmas carol
6011/0520 Christmas eve
6200/0022 blending tool
8089/0211 corrugated cardboard




1 opmerking:

  1. Ja, het is zeker nog (lang) geen kerst, maar deze kaart is prachtig hoor! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen