Pagina's

vrijdag 23 juni 2017

Enjoy today...

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik een leuke tag voor jullie als inspiratie kaart.
De basis is een handige kant en klare crème kleurige label van Joy!Crafts. Ze zijn 16x8 cm groot, een mooi formaat om als basis van een kaart te gebruikten. De label heb ik bekleed met het papier stansblok lavendel.

Ik vind het design papier zo fleurig en vrolijk, ik ben er helemaal weg van.
Dit papier is geweldig bij de mooie snijstencil "vogel met roos".
Ik heb deze eerst uit kraft cardstock gesneden voor de basis.
Vervolgens uit groen cardstock voor de blaadjes en uit design papier voor de bloemen.
Daarna heb ik hem nog een keer uit aquarel papier gestanst en de vogel uitgeknipt.
De vogel heb ik met derwent inktense ingekleurd. Tot slot heb ik alle delen in 3d opgeplakt met 3d tape.
Zo krijg je heel eenvoudig een prachtige eyecatcher op je kaart.
Achter de vogel heb ik het mooie sierlijke hart met swirls uit de juni collectie geplakt. Ik heb deze geëmbost en de geëmboste delen bewerkt met glitterlijm. Helaas komt is dit op de foto niet heel goed zichtbaar.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze label.
Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.
Gebruikte materialen:
6002/0765 Snijstencil - Vogel met roos
6002/0786 Snij-embos-debosstencil - Hart gevuld met swirls en blaadjes
6002/3005 Vlaggen
6011/0383 Papier- stansblok – Lavendel
6300/0343 Ribbons forest friend collection 2 - set 4
8099/0272 Papierset linnen structuur 15x30cm 20 vel - 200gr Paars
8098/0105 Label karton crème

      8098/0105   6011/0383

2 opmerkingen: